29 Mayıs 2011

iPhone v4.3.3 Redsn0w ile Jailbreak

Güncelleme: iPhone v4.3.3 yazılımı için artık çok daha kolay bir Jailbreak yöntemi çıktı. Yeni yazıyı okuyarak jailbreakme.com yöntemi ile kırma işlemi yapmanızı tavsiye ederim: iPhone 4 & 3GS Jailbreak.com yöntemi

Merhabalar, bu yazı malesef biraz gecikti. Apple iOS 4.3.3 versiyonunu çıkaralı 3 haftadan fazla oldu. 

Fakat 4.3.3 ile önemli bir özellik gelmediği için ben yeni yazı yayınlamakta biraz sallandım. İşin iyi tarafı versiyon 4.3.3 yazılımı için jailbreak prosedürü değişmedi. Aşağıda bağlantılarını vereceğim güncel yazılımları indirdikten sonra 4.3.1 için hazırlamış olduğum adım adım jailbreak videosundaki yöntemlerin aynısını uygulayacak yeni versiyonu da kırabilirsiniz. 

Şimdi sadece Redsn0w'un yeni versiyonu ve yeni iOS IPSW dosyalarını indirmeniz gerekiyor. Bu dosyalar için gerekli linkleri aşağıda veriyorum:

Güncel Redsn0w sürümü:

Cihazınıza uygun iOS 4.3.3 yazılımı (>600MB) :
(not: İndirdiğiniz dosyanın uzantısını .zip yerine .ipsw olarak değiştirmeniz gerekebilir)

İlgili dosyaları indirdikten sonra iOS 4.3.1 ile ilgili yazı ve video'daki adımları aynen uygulayabilirsiniz:

6 yorum:

  1. Arkadaşım dediğin gibi yaptım ama sbsettings yükledikten sonra reset attım elmada kaldı acılmıyor cihaz lütfen yardım eder misin

    YanıtlaSil
  2. ilk kez iphone sahibi ve ilk kez jb yapıyor olsam da yazılarınız sayesinde kolayca ve tek seferde yaptım.
    Çok teşekkürler, emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. anlattığın gibi jb yaptım fakat cydia beyaz gözüküyordu ve açılmıyordu daha sonra tekrar yaptım. şimdi cihaz hiç açılmıyo sadece elma var ekranda ne yapmamaız lazım?

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar 4.3.3 iphone 4 üme jailberak yapcam ama karaarsısız rehber siliniyomu mesela

    YanıtlaSil
  5. @cixss Hayır ne rehber nede hiç bir bilgi kaybolmuyor. Özellikle Jailbreakme yöntemini kullanırsan 5dk dah fazla sürmüyor işlem. Bu linkteki videoyu izlemeni tavsiye ederim http://iphonekirici.blogspot.com/2011/07/iphone-4-3gs-ios-v433-jailbreakmecom.html

    YanıtlaSil
  6. MERHABA BANA LÜTFEN YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM SÖYLE Bİ DURUM VAR BEN 4.1 KULANIYORUM YURT DIŞI VE PASAPORTA KAYITLI AMA SİMDİ 4.3.3 ORJİNAL FW Yİ İTNUS ÜSTÜNDEN KURUDUGUMDA BANA İLK EKRANDA CONFİGİRASYON İSTİCEK ORDA HİÇ BİRŞEY YAPMADAN TELEFONU KAPATIP JB İŞLEMİNİ Mİ YAPMAM GEREK LÜTFEN YARDIM

    YanıtlaSil