09 Aralık 2011

iOS 5.0 Jailbreak için son bekleyişler

Uzun süredir bekliyoruz ama haberler güzel!

@pod2g isimli iOS kırıcı arkadaşlardan birtanesi bu gün youtube'e yüklediği bir video ile iOS 5.0'ı untethered jailbreak ile kırdığını ilan etti.

Verdiği bilgilere göre henüz sadece iPod 3G üzerinde bu jailbreak'i yapmış ve sıra ile iPhone 4, iPad, iPad 2, iPhone 4s üzerinde çalışmalarını genişletecekmiş. Dediğine göre aynı yöntem ile iOS 5.0.1 'ide untethered jailbreak yapmak mümkün olabilir gibi görünüyor. Şimdilik çok detaya girmekten kaçınıyor anladığım kadarı ile ve daha çalışması gereken oldukça çok cihaz var ama bir yerden başladımı arkası gelecektir.

Beklemeye devam...

 

3 yorum:

  1. Hocam ben yanlışlıkla 5.0.1 e güncelledim tekrar 5.0 a nasıl geri çevirebiilrim?

    itunes den 5.0 dosyasına geri yükle dedim fakat hata verdi, nasıl 5,0 geri cevirebilirm tekrar yardımcı olursanız çok makbule geçer..

    YanıtlaSil
  2. @Ceyhun Malesef artık iOS 5.0'a geri dönmek için şansın yok. Ancak 5.0.1'e geçmeden önce iFaith ile SHSH kayıtlarını yedeklemiş olsaydın geri dönebilirdin. Bildiğim kadarıyla artık bir dönüş yolun yok. Fakat çıkacak olan jailbreak'in iOS 5.0.1'ide destekleme ihtimali var. Daha başka güncelleme yapmadan beklersen hala jailbreak şansın olabilir.

    YanıtlaSil
  3. Selam İphone 4 4.3.5 yükselttim. Ve gevey kartıyla kullanıyorum.İOS 5.0 Geçsem gevey kartıyla jailbreake yapılabilirmi ve çalışırmı?

    YanıtlaSil