21 Aralık 2011

iPhone 4 iOS 5.0.1 untethered jailbreak demo videosu

@pod2G 'nin iOS 5.0.1 için untethered jailbreak üzerinde çalıştığından bahsetmiştim. Bir kaç hafta önce ipod 3G üzerinde başarılı olarak kalıcı (untethered) jailbreak yaptığını ispatlamak için kısa bir video yayınlamıştı. Son genel haberlere göre iPhone 4 'üde iOS 5.0.1 ile kalıcı olarak kırmış ve oldukça stabil çalışıyormuş. İspatlamak için aşağıdaki videoyu kendi sitesinden yayınlamış.

Henüz iPhone 4S ve iPad 2 iOS 5.0.1 ile tam olarak kırılmış değil ama yakın zamanda hazır olacak gibi görünüyor. Yeterince stabil olduğuna güvenince jailbreak'i yayınlayacaklar.

Bu arada Apple tarafından iOS 5.0.2 veya 5.1 güncellemesi yayınlanma ihtimali var. Şimdilik pod2g 'nin jailbreak göntemi yeni güncellenen iOS 'lar üzerinde etkili olacakmı o konuda bir bilgi yok. Bu nedenle 5.0.1 'den sonra gelecek bir sürüme güncellememekte fayda var. Fakat 4.x yada 5.0 sürümünü kullanıyorsanız şimdi 5.0.1'e geçmek için uygun bir zaman. Daha sonra 5.0.2 veya 5.1 piyasaya çıkarsa istesenizde 5.0.1'i yükleyemeyebilirsiniz.

Şahsen ben öyle yaptım. 5.0.1 yükledim ve jailbreaksiz olarak bekliyorum. pod2g 'nin çalışmaları bitince kırmak için hazır vaziyetteyim.

İşte pod2g'nin yayınladığı demo videosu:


4 yorum:

  1. tercümelerin ve yorumların için
    teşekkür ederim her zaman takipteyim :)

    hakıkaten jaılbreak için Türkçe kaynagımız...

    YanıtlaSil
  2. Benim pc çöktü telefon uzerindede hata veriyor yüklenmiyor ne yapabilirim .?

    YanıtlaSil
  3. iOS 5.0.1 iPhone üzerinden yukleyemiyorum hata veriyor bilgisayar çöktü :/ yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  4. merhaba.benim iphone 4 de 5.0.1 sürüm yüklemiştik.tlf kapanmıştı. Bunu tekrar kırma işlemleri gerçekleşiyor mu . yardımcı olursanız sevinirim... iyi çalışmalar

    YanıtlaSil